REGLAMENT

1. INFORMACIÓ BÀSICA


* L´Hospital Sagrat Cor acollirà a tota la población que vulgui participar i/o acompanyar als participants de la CURSA i MARXA solidàries, sense cap distinció d´edat, sexe ni ideologia religiosa, sempre que es respecti a les persones físiques, la integritat i dignitat dels interns, les normes internes del propi centre i les lleis instaurades per l´Institut Català de la Salut. ( Exemple clar: NO ESTÀ PERMÈS FUMAR A DINS DEL RECINTE HOSPITALARI ).

* La data de celebració serà el dia 04 de juny de 2017

* Es celebraran CINC proves:
* CURSA SOLIDÀRIA: 10k, apta per a corredors/es a partir dels 16 anys d´edat. Màxim 800 participants.
* MARXA SOLIDÀRIA: 7,6K, on podran participar persones de qualsevol edat. Màxim 200 participants externs + interns. Menors acompanyats sempre d´un adult.
* MINI-MARXA SOLIDÀRIA: 1K, destinada exclussivament per a interns del centre.
* MINI-CURSA de 100metres per a nens i nenes de 0 a 2 anys.
* MINI-CURSA de 400-600 metres per a nens i nenes de 3 a 10 anys.

* La CURSA solidària tindrà un recorregut circular de 10k en terreny mixte; 40% asfalt i 60% pista forestal.

* La MARXA solidària tindrà un recorregut circular de 7,6k aprofitant el mateix recorregut de la cursa però retallant distància al finalitzar el tram de pista forestal.

* La CURSA començarà a les 08:30h

* La MARXA començarà a les 08:35h

* La sortida i arribada de la CURSA i la MARXA s´efectuarà dins l´Hospital Neuropsiquiàtric Sagrat Cor ( Av. Comte del Llobregat num 117 ), concretament a la zona del camp de futbol.

* La CURSA i la MARXA són obertes a tothom.

* * IMPORTANT: La MARXA es va crear amb la idea de donar la oportunitat als interns del centre de participar activament. Es tracta de persones amb certes discapacitats tant físiques com Intel.lectuals. La funció dels participants de la marxa és acompanyar als interns en el seu recorregut. Els protagonistes principals d´aquesta prova són, per tant, els interns.

* La MARXA està pensada per a CAMINAR. El fet de córrer no implica cap desqualificació ja que en aquesta edició, nomès es premiarà a INTERNS del centre i/o persones amb discapacitat externes que aportin la documentació que ho acrediti.

* La MINI-MARXA no tindrà horari fixe. El límit és des les 10:30h fins el lliurament de trofeus.

* La MINI-MARXA tindrà un recorregut d´1km per dins del recinte hospitalari. En aquesta prova nomès podran participar interns de l´Hospital Sagrat Cor i també interns d´altres centres amics amb importants limitacions Intel.ectuals i físiques que els impedeixi assolir un repte esportiu com la MARXA de 7,6k.

*Com a novetat, aquest any hem inclòs dues proves infantils:

- Una Mini-Cursa de 100 metres, per a nens i nenes de 0 a 2 anys.

- Una Mini-Cursa d´aproximadament uns 400 metres, per a nens i nenes de 3 a 10 anys.

El límit de participació de les dues curses és d´un total de 70 participants entre les dues.

Les dues curses infantils començaràn a partir de les 10:30, un cop hagin arribat tots els participants de la cursa i la marxa i després de la Mini marxa.

2. FILOSOFIA


* La “Entre Tots” és una jornada esportiva sense cap ànim de lucre.

* El principal objectiu d´aquesta jornada és convidar a tothom a conviure amb els interns del centre, contribuir a l´alliberació dels estigmes en Salut Mental i promoure la pràctica de l´atletisme de fons.

* Aquest projecte solidari es substenta sota el llema de la casa: l´HOSPITALITAT. Acollir i cuidar al participant són els nostres objectius principals com a profesionals de la salut i organitzadors d´aquest esdeveniment.

El repte esportiu, per tant, queda en un segon pla o en el límit d´exigència personal de cada participant.


3. DESTÍ SOLIDARI


* L´ organització destinarà tota la recaptació de les inscripcions de la CURSA i la MARXA a la Fundació Benito Menni, una ONG gestionada per les Germanes Hospitalàries i que lluita per a garantir el dret a la Salut Mental aquí i als països més desafavorits.

* Es demana, també, a cada participant, que aporti 1kg d´aliment sòlid, que serà recaptat per la Creu Roja del Baix Llobregat i distribuït segons les necessitats socials.



4. CRONOMETRATGE


* La CURSA es tracta d´ una prova NO HOMOLOGADA i per tant no inclosa a cap competició de la FCA.

* La CURSA serà cronometrada per Championchip i per tant, és requisit imprescindible participar amb el xip groc propi o bé demanar, a l´hora de fer la inscripció, un de lloguer o de compra.

* La CURSA tindrà una doble puntuació dins la LligaChip d´ Internet.

* Els participants que corrin sense xip no sortiran a les classificacions i, per tant, no tindran dret a reclamar cap trofeu a cap categoria de la prova.

* En cas d´oblit del xip propi a casa, el participant podrà llogar un a l´organització, abans de la sortida, abonant 2 euros més ( no retornables ) i sempre i quan hi hagin existències.

* El xip és INTRANSFERIBLE. La organització considera que córrer amb un xip aliè és considerat una falta de respecte cap a la resta de participants i la propia organització.

* El participant haurà de córrer amb el XIP i el DORSAL ben visibles. Si li cau el dorsal al llarg del recorregut, ho haurà de portar a la ma. El DORSAL serà, a més a més, el comprovant (GARANTIA) per a poder gaudir dels avituallaments finals, obsequis i sorteig.

* Es donarà opció a comprar el xip propi en el moment de formalitzar la inscripció. Un cop realitzada la inscripció, el participant NO PODRÀ MODIFICAR LA INSCRIPCIÓ i, per tant, si vol comprar el xip propi ho haurà de fer a la propera cursa a la que tingui previst participar.

* La MARXA i la MINI-MARXA són proves NO CRONOMETRADES i no incloses a cap lliga.



5. COMPETITIVITAT


* La CURSA pot ser una prova competitiva en la mesura que cada participant ho consideri per a aconseguir els seus reptes personals, però per davant de tot es prioritzarà l´objectiu de l´esdeveniment i es treballarà per a mantenir el bon ambient general.

* La CURSA comptarà amb servei de LLEBRES, a càrrec dels CORRESOLIDARIS, que aniran marcant el ritme a llarg de tot el recorregut.


*Dues llebres sub 40´
*Dues llebres sub 45´
*Dues llebres sub 50´
*Dues llebres sub 55´
*Dues llebres sub 60´

* Si sorgís algún problema o imprevist amb els sistema de classificacions ( confusió de premiats per part de l´empresa de cronometratge, speaker i organització ) s´intentarà solucionar el problema un cop finalitzat l´esdeveniment. En cap moment s´aturarà la dinàmica de la jornada ni es tolerarà cap episodi d´histèria, stress i/o agressivitat que pugui alterar el bon ambient i, d´aquesta manera, alterar també als interns allà presents. Qualsevol persona que protagonitzi episodis agressius serà expulsada del centre pel nostre personal de seguretat i/o per les forces de l´ordre públic.

* La MARXA és una prova absolutament NO COMPETITIVA.

* La MARXA té com a objectiu que puguin participar persones amb discapacitat, interns o externs. Podran participar adults i nens i nenes de totes les edats, com cada edició anterior, acompanyant-los, però la organització vol deixar clar que el protagonisme d´aquesta prova serà dels interns del centre.

* Degut als conflictes sorgits durant les edicions anteriors ( participants que corren en comptes de caminar, participants indignats per aquests fets, etc...) nomès es premiarà amb trofeu a la categoria de discapacitats. D´aquesta manera volem deixar clar que ells són els protagonistes. Tota la resta de participants, però, rebran amb el preu de la seva inscripció tota la prestació que ofereix la organització i podran també participar al sorteig final.



6. INSCRIPCIONS


* La inscripció a la CURSA  es podrà fer exclussivament ONLINE, a travès del formulari de Championchip. Es podrà accedir al formulari entrant al blog oficial o bé directament des la página www.championchip.cat

* La inscripció a la MARXA i a les curses INFANTILS es farà omplint un formulari des del blog oficial. Els interns faran la seva inscripció a travès dels terapeutes i en grup, a cada unitat d´hospitalització.

* La inscripció a la MARXA  es farà efectiva un cop enviat el formulari. El participant té un marge considerable per a realitzar el pagament. Nomès cal aportar justificant de pagament al retirar el dorsal. 

* Els participants de la MARXA hauran d´aportar el justificant bancari per a tal de poder recollir el dorsal.

* S´admetran fins a 800 participants a la CURSA i 200 participants a la MARXA.

* El preu, tant de la CURSA com de la MARXA, és de 8 euros + 1kg d´aliment, el qual s´haurà de lliurar a la Creu Roja un cop recollit el dorsal.



* El preu de la inscripció inclou:

- Dret de participación a la prova escollida

- Dret a fer us dels serveis que l´hospital possa a l´abast del participant ( WC, dutxes, pàrking privat i massatges )

- Dret a rebre la samarreta técnica i la bossa del corredor

- Dret a gaudir de tots els avituallaments post-cursa on s´inclou la espitxa

- Dret a participar en el sorteig de regals final


* Les inscripcions s´obriran el dia 1 d´abril i es tancaran un cop s´hagin esgotat. Un cop esgotades, la organització no inscriurà a cap participant més encara que les peticions arribin per via telefònica, E-mail o missatges públics i/o privats a travès de les xarxes socials.

* No es realitzaran inscripcions presencials el mateix dia. En cas de no haver-se esgotat les inscripcions, aquestes es tancaran el dijous 2 de juny a les 16h.

* El participant no pot inscriure´s a les dues proves. Tot participant que estigui inscrit a la CURSA no podrà inscriure´s a la MARXA. Tot participant que estigui inscrit a la MARXA no podrà inscriure´s a la CURSA. Per horaris és INCOMPATIBLE poder participar a les dues proves.

* Nomès es podrà realizar un canvi de prova, de CURSA a MARXA quan el participant pugui acreditar un problema de salut que el deixi fóra de la posibilitat de participar a la cursa i SEMPRE I QUAN informi a l´organització i quedin places vacants a la MARXA.

* Els participants que estiguin inscrits a la MARXA i vulgin insciure´s a la CURSA nomès ho podran fer sempre i quan quedin places i hagin informat a la organització per tal d´anular la inscripció a la MARXA. Si el participant ja ha pagat la MARXA, no es tornaran els diners.

* Els interns del centre no han de pagar cap inscripció.

* Les dues mini-curses infantils són gratuïtes. La prestació és la mateixa exceptuant l´espitxa i la samarreta. La organització intentarà regalar samarreta si es pot. Per això es demanarà la talla de totes maneres a l´hora de realitzar la inscripció.


QÜESTIONS QUE LA ORGANITZACIÓ CONSIDERA IMPORTANTS I QUE CAL TENIR CLARES

*Els participants, tant de la cursa com de la marxa, podran gaudir de la festa final PASANT UN SOL COP A RECOLLIR ELS OBSEQUIS I L´ESPITXA. La organització cada any es compromet a deixar repetir o repartir entre el públic tots els productes que sobren, però d´entrada, fer abús o intentar colar-se per a repetir mitjançant l´engany, és una falta de respecte cap a la resta de participants que també han pagat la seva inscripció.

La organització informa que en cas de que es detectin aquests tipus de conductes, el participant en qüestió no podrà tornar a participar en futures edicions.

Els nens i nenes que participin a la MARXA i també a la CURSA INFANTIL recolliràn els obsequis de la mateixa manera que els participants de la CURSA i la MARXA.

Els nens i nenes que nomès participin a les CURSES INFANTILS rebràn els obsequis al recollir el dorsal.

*Abans de formalitzar la inscripció a la MARXA, demanem als interessats en participar que llegeixin bé el reglament i que en prenguin consciencia de que aquesta prova és un acte solidari on s´acompanya als interns del centre. En aquesta edició no hi haura trofeus a la marxa, a excepció de les persones amb discapacitat, per tant la organització no vigilarà de manera especial si un participant camina o corre. Aquest aspecte queda a criteri ètic de cada participant.


7. LLIURAMENT DE DORSALS I XIPS


* Els dorsals,  xips de lloguer i samarreta es començaràn a lliurar de manera PRÈVIA el dissabte 03 de juny al mateix hospital, en horari de 10-14h i de 15-18h. La bossa del corredor es lliurarà a l´arribada de les proves.

* El mateix dia es lliuraran la resta de dorsals, xips i samarretes a partir de les 07:15h. 

8. CLASSIFICACIONS

* Les classificacions de la cursa es publicaran in situ i també un cop finalitzada la jornada, al llarg del dia, al blog i també a la web www.championchip.cat


9. AVITUALLAMENTS


* S´oferirà un avituallament d´aigua al km5, tant pels participants de la CURSA com de la MARXA.

* S´oferiran 11 avituallaments líquids/sòlids a l´arribada. De què? Permeteu que mantiguem el factor sorpresa :-)




10. TROFEUS

*Per a garantir l´armonia i restar caràcter competitiu a les CURSES INFANTILS, no es premiarà amb trofeus a cap nen i nena. Volem mantenir l´ambient festiu i tractar amb igualtat a cada participant.

- 5 primers ARRIBATS A META i per tant GUANYADORS ABOSOLUTS de la CURSA
- 5 primeres ARRIBADES A META i per tant GUANYADORES ABSOLUTES de la CURSA

- 3 primers classificats de la categoria JÚNIOR MASCULÍ ( fins a 20 anys, inclosos ) de la CURSA
- 3 primeres classificades de la categoria JÚNIOR FEMENÍ ( fins a 20 anys,inclosos ) de la CURSA

- 3 primers classificats de la categoria SÈNIOR MASCULÍ ( de 21 a 35 anys,inclosos ) de la CURSA
- 3 primeres classificades de la categoria SÈNIOR FEMENÍ ( de 21 a 35 anys,inclosos) de la CURSA

- 3 primers classificats de la categoria VET 1 MASCULÍ ( de 36 a 45 anys, inclosos ) de la CURSA
- 3 primeres classificades de la categoria VET 1 FEMENÍ ( de 36 a 45 anys, inclosos ) de la CURSA

- 3 primers classificats de la categoria VET 2 MASCULÍ ( de 46 a 55 anys, inclosos ) de la CURSA
- 3 primeres classificades de la categoria VET 2 FEMENÍ ( de 46 a 55 anys, inclosos ) de la CURSA

- 3 primers classificats de la categoria VET 3 MASCULÍ ( de 56 a 65 anys, inclosos ) de la CURSA
- 3 primeres classificades de la categoria VET 3 FEMENÍ ( de 56 a 65 anys, inclosos ) de la CURSA

- 3 primers classificats VETERANS MAJORS DE 65 anys ( a partir de ls 66 anys ) de la CURSA
- 3 primeres classificades VETERANES MAJORS DE 65 anys ( a partir dels 66 anys ) de la CURSA

- 3 primers classificats LOCALS de la CURSA

- 3 primeres classificades LOCALS de la CURSA

- Alteta masculí amb més edat de la CURSA
- Atleta femenina amb més edat de la CURSA

* Els premis NO SÓN ACUMULATIUS, a excepció dels LOCALS.  Tots els participants locals podran tenir trofeu com a guanyadors absoluts o per categoria i a més a més com a locals.


- Premi als tres equips amb més arribats a meta
- Premi a la SOLIDARITAT
- Premi al millor sprint final
- Reconeixement a les LLEBRES




* A la MARXA, es premiarà amb un lot de productes als pacients de l´hospital. Un lot per a cada unitat per tal que el puguin compartir amb la resta d´inters que no han pogut gaudir de la jornada degut a que les seves condicions clíniques no ho permeten.




11. OBSEQUIS


* Tots els participants de les tres proves rebran samarreta tècnica conmemorativa i bossa d´obsequis cedits pels patrocinadors

* La samarreta tècnica es lliurarà en em mateix moment de la recollida del dorsal

* La bossa d´obsequis es lliurarà a l´arribada

* L´espitxa començarà a servir-se a mesura que vagin arribant els participants amb la idea de no fer cues i que tots poguem estar presents a la sortida de les curses infantils i la mini-marxa.


12. SORTEIG

* Es treuran els números durant el lliurament de premis per tal te tenir la llista confeccionada i agilitzar el procès de sorteig. 

* Cal mostrar el dorsal en el moment de recollir l´obsequi sortejat

* No es guardaran els numeros guanyadors si el participant no es troba in situ en el moment que es canta el seu número. 



13. ASSEGURANÇA I RESPONSABILITAT


* Tots els participants de la CURSA i la MARXA han de saber que corren i/o caminen sota la seva responsabilitat, conscients de les seves capacitats físiques i mentals, encara que la organització possarà a la seva disposició una assegurança individual d´accidents.

* L´Hospital Sagrat Cor cobrirà també l´assegurança de responsabilitat civil per si sorgís algún accident i/o incident dins el recinte. 

* La organització té contractat un servei de SVB amb DEA que realitzarà cobertura durant tota la jornada. Aquest servei implica l´atenció inmediata de qualsevol ferit durant el recorregut de les proves i el trasllat, en cas que sigui necessari, del ferit a un centre hospitalari de segon nivell. En aquest cas, per proximitat, l´Hospital Sant Joan de Déu de Martorell.

* Hi haurà un DEA al punt de sortida/arribada i personal qualificat pel seu us dins de l´organització.

* Cada participant es compromet a fer bon us de les instal.lacions, mantenint l´ordre i la neteja de les mateixes.

* No es permet llençar ampolles al bosc ni al camp de futbol. No es permet llençar aliments, papers, llaunes, plats i gots al terra. 

* En cas de conflictes i episodis agressius per part de participants i/o espectadors, l´Hospital Sagrat Cor, com a entitat privada, es reserva el seu dret a expulsar a la persona en qüestió del recinte.

* En cas de contemplar qualsevol episodi de descompensació, brot o intent d´escapoliment d´un intern del centre, el participant i/o espectador no interferirà en cap moment. La situació serà controlada pel personal del centre seguint les normes i procediments habituals.

14. DRETS I PROTECCIÓ DE DADES


* El participant té el dret a demanar a la organització una còpia del reglament o, en el seu defecte, poder llegir-ho in situ encara que no se´l pugui emportar.

* El participant té dret a opinar i expossar les seves sugerències i/o queixes enviant un missatge al correu electrònic de la organització: cursasolidariamartorell.hsagratcor@hospitalarias.es . No obstant la organització no respondrà a cap correu que no sigui d´interès o urgència i amb contingut coherent.

* La jornada serà fotografiada i gravada en vídeo. Tots els participants seran fotografiats a la sortida/arribada pels nostres MediaPartners de La Bolsa del Corredor / TV del Baix Llobregat i diversos mitjans locals. 

* El particpant ha de saber que la orniganització es reserva el seu dret a difondre les imatges i els vídeos tant al blog com a les xarxes socials.

* L´aceptació del reglament implica la cessió de tot el material de multimèdia.


La participació i la presència en aquesta jornada esportiva solidària  implica l´acceptació d´aquest reglament. * Es recomana llegir-ho bé abans de procedir a la inscripció.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.